10 Temmuz 2017 Pazartesi

Lancome'un Komik Reklamı - Monsieur Big Maskara

    Böyle bir şey için blog yazısı yazılmaz, kötü sözler bile söylesen ürünlerinin reklamını yaparsın boşver diye diye kendimi tuttum bir müddet. Ama Instagram'a reklam verdiklerini görünce artık dalga geçmeden duramayacağımı anladım. Öncelikle sizi, hangi kafayla çekildiğini merak ettiren Lancome reklamını izlemeye davet ediyorum...



    Ne kasdettiğimi farkettiniz mi? Takma kirpik etkisi diyerek çok büyük bir cesaretle bir göze takma kirpik bir göze rimel uyguluyor model kızımız. Zaten modelin kirpik modelliği yapması tamamen hata ama o kısma hiç girmeyeceğim.


    Kızımız kirpiği pıt diye takınca "oha ne güzel taktı" demiş içten içe kıskanmaya başlamıştım ki aslında takamadığını görene kadar. Kirpik resmen havada duruyor! Ayrıca seyrek bir kirpik seçerek kendi maskaralarını daha dolgun göstermek istemişler sanıyorum ama ben kirpiğin doğal duruşuna bayıldım. 
    Sıra geldi işin rezillik kısmına. Lancome bey ne yapıyorsunuz? Bu nedir? Topak topak, yapışmış, saçma sapan bir görüntü. Benim canım ciğerim rimelim Max factor False Lash(30tl civarı) bitmek üzereyken ve kurumaya başladığında bile böyle çirkin bir sonuç vermiyor yani. Ayrıca Allah aşkına kaç kat sürdünüz şunu?
     Markasına para verilen ürünlerin başında yer alıyor Lancome. Özellikle 100TL gibi bir fiyatı kesinlikle haketmiyor. Bir ben mi bu kadar güldüm bu reklama diye merak edip yorumlara da baktım. Millet şaşkın!


    Deneyen kullanan varsa yorumlarını duymayı çok isterim. Zira ben deneyeceğimi hiç sanmıyorum :)


2 yorum :