10 Aralık 2016 Cumartesi

Pastel Day Long Likit Mat Ruj - İnceleme

   Aradığım rengi buldum. Çok mutluyum :)
   Antalyadaki Rossmanda denediğim Pastel Day Long 15 numaralı ruju almak için Antalyaya dönmeyi bekliyordum. Mersin Forum Watsonstaki Pastel standından haberim yoktu :)
    Geçen gece bir etkinlikte tanıştığım dünya tatlısı bir kızın rujunun rengine bayılınca dayanamadım sordum. Her güzel mat ruj gibi "Pastel" dedi. Biliyorum, benim bunca zamandır bu ruju denememiş olmam hata...
    Dün Mersinde en sık yaptığım etkinlik olan "Forumda Alışverişte" etkinliğim esnasında Watsonsa girdim. Pastel standını aradım aradım bulamadım. Görevli orta standların kıyısında köşesinde kalmış olan Pastel standını gösterdi. Watsonsı buradan tekrar tebrik ediyorum, mağazalarında elinden geldiğince çok markayı bir arada bulundurduğu için.

   

    Süper nude bir kızıl kahve renk. Uğruna şarkılar bestelenebilir. Hakediyor zira....
    2 gündür kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Sleek rujundan kalıcılık olarak bir tık geride ne yazık ki. Ancak kayda değer bir eksiklik olarak görmüyorum. Zaten öyle güzel renkleri var ki herkesin dilinde bir Pastel likit mat ruj numarası dolanıyor. En çok beğenilen ve sürekli stokları tükenen 9 ve 15 numaralarmış. Benim gönlümün beyaz atlı prensi 15 numara oldu :)

    

    Alttaki kızıl kahve renk Pastel, üstteki pembe ise Sleek. Sleek daha yoğun bir pigmentasyona sahip. Pastelin pigmentasyonu ise yeterli seviyede. Yine söylüyorum kayda değer hiç bir fark yok kalite açısından. Renk çeşitliliği bakımından ise Pastel açık ara önden gidiyor. Fiyatları hemen hemen aynı. Pastel 21 TL
    Pütür pütür görüntüsü sebebiyle Maybelline Vivid rujunu yerden yere vurduğumu hatırlıyor musunuz? Pastel de kesinlikle öyle bir sorun yok. Çok kuru havalarda alttan nemlendirici kullanmanız daha iyi olabilir ancak genel olarak ihtiyacı yok.
    Önümüzdeki 30-40 yıl bu ruju kullanmak niyetindeyim. Bir ruju sevdim mi tam severim :) Ancak zor severim. Ve evet, artık yeni aşkım Pastel Day Long Lipcolor oldu :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder