11 Aralık 2016 Pazar

En İyi Siyah Nokta Temizleyici Bant

    Pek siyah nokta problemim olmasa da bu ürünler piyasaya ilk düştüğünden beridir kullanıyorum. Cildimi temizlemek ve siyah noktalardan arındırmak için genellikle peeling öncesi kullanmayı tercih ediyorum. Böylece açılıp siyah noktalardan arınan gözeneklerimi peeling ile tamamen temizleyip ardından da gözenek küçültücü tonik ve daha sonra da krem uygulayarak bakımımı tamamlıyorum.
    Siyah nokta bantlar size kalıcı veya uzun etkili sonuçlar vermez. Bu sebeple bant kullanımızın ardından yüzünüzün temizlik ve bakımına önem vermelisiniz. Ciddi siyah nokta problemleriniz varsa bant uygulamasından sonra siyah nokta giderici temizleyiciler veya kalıplar kullanabilirsiniz.
    Bugün 6 farklı markanın ürününü kıyaslayacağım. Daha net olabilmesi için kendi beğenilerim yönünde geriye doğru sıralıyorum.

    6. BİOFLEX






   Ürün gamı acilen değiştirilmeli. Bu bir siyah nokta temizleme ürünü değil. Bant bile değil. Kullanım talimatı diğer bantlarla aynı olsa da asla tam yapışmıyor. Bu güne kadar kullandığım tüm markalardan daha sert. Ve siyah noktaları temizlediği falan da yok. İçerisinde 6 adet var. Yanlış hatırlamıyorsam Gratisten 8,75TL ye almıştım. Ben yaptım siz yapmayın...








    5. WATSONS NOSE PORE STRİPS KLASİK







    Başarılı bir ürün. Doğru kullanımda siyah noktaları yüksek oranda temizliyor. Aslında bu listenin sonlarında yer almayı haketmiyor. Ancak bundan sonraki 2 ürün çok az bir farkla daha başarılı olduğu için 5.sıraya yerleştirdim. Son zamanlarda bu ürünün klasik olanı dışında yeni çeşitler gelmiş. Ayrıca ambalajı da değişmiş. İçerisinde 10 adet var. Fiyatı 7 TL civarındaydı.







    4. NIVEA T BÖLGESİ BANTLARI





    Siyah nokta bantlarının ülkemizde kullanılmaya ilk başladığı sıralar yalnızca Nivea ve Diadermine markalarının vardı. O zamanlar sıklıkla kullanmıştım Niveayı. Daha sonra Diadermine i daha başarılı bulup Niveadan vazgeçtim. Fikrim hala aynı. Ayrıca her iki marka da ürünlerini hiç geliştirmediler. Niveanın tek farkı tüm T bölgesi için ayrı ayrı stripler üretmiş. Paket içerisinden 4 adet bildiğimiz boyutta burun bandı, 2 adet alın ve 2 adet de çene bandı çıkıyor. Ben çeneme uygulama yapacağım zaman da normal burun bandını tercih ediyorum. Fiyatına kıyasladığım zaman gereksiz bir ürün. Siz bunu da almayınız 1.numaralı bandı alınız efendim :) Fiyat: 19TL





    3. DIADERMINE ARINDIRICI T BÖLGESİ BANTLARI







    Nivea ile neredeyse hiçbir farkı olmayan bir ürün. Yalnızca siyah noktaları temizlemede biraz daha başarılı olduğunu hissettiğim için 3.sıraya yerleştiriyorum. Diadermine de ürününü komple T bölgesi için öneriyor olsa da tek tip bant var kutusunda. İçerisinde 6 adet ürün var ve Fiyatı Nivea ile aynı seyrediyor.







     2. RITUEL DE BEAUTE BURUN BANDI







    Bimin kozmetik sektörüne hunharca daldığını bu üründen anlayabilirsiniz. Kore menşeili bir marka olan Rituel de Beaute Türkiyede bildiğim kadarıyla yalnızca Bimlerde satılıyor. Yumuşak yapılı. Kolay yapışıyor. Uygulama esnasında hızla sertleşiyor ve siyah noktaları ciddi olanda temizliyor. Son derece başarılı bir ürün. Paket içerisinde 6 adet var. Fiyatı 4.75 TL.
Bu ürünü bana tavsiye eden arkadaşım Korekolik'e çok teşekkürler :)







1. WATSONS NOSE PORE STRİP CHARCOAL


 
    Geldik listemizin bir numarasına. 5.sırada bahsettiğim ürünün yeni ambalajlı ve kömür içeriklisi. Ayrıca içerisinde Hammamelis(cadı fındığı) ekstresi de içeriyor. Etkisi kesinlikle klasik olandan daha fazla. Ancak kuru ciltliler için bunun yerine klasik olanı tavsiye ediyorum. Rengi görseldeki gibi siyah. Doğru kullanımda %90a yakın bir sonuç veriyor. Ben çok memnunum. Bundan sonra bu ürünle devam edeceğim. Tabi daha iyisi gelmezse :)
    Pakette 10 adet ürün var. Fiyatı 7TL civarı. Yani en uygun fiyatlı ürün de bu sayılır. Eğer yeni bir bant arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ediyorum.


Siyah nokta bantlarından en yüksek verimi almanız için; her güzel şey gibi acı çekmeniz gerekiyor desem? :) Islak cildinize ürünü yerleştirip 10 saniye bastırın. Çene alın gibi bölgelere uyguluyorsanız hareket etmemeye özen gösterin. Tamamen sertleşip kurumasını bekledikten sonra olabildiğince yavaş bir şekilde ürünü kaldırın. Bu biraz canınızı yakacaktır ancak yüz tüylerinizi yolmadan en fazla siyah noktayı temizlemenin yolu maalesef bu :)



2 yorum :

  1. Merhaba ben de siyah nokta bantları kullanıyorum bandı çıkardıktan sonra bant ciddi oranda dolu gözeneklerim ise ciddi oranda boş yani delik olarak kalıyor daha sonrasında yani 3 4 hafta sonrasında o bomboş kalıp tertemiz olan gözeneklerim istikrarla çalışıp yine.doluyor :( Aslında benim sorum şöyle olacak bantlarla temizlediğim burnumun üzerindeki gözenekleri nasıl kapatabilirim ? Nasıl tekrar tekrar tekrar dolmamasını sağlayabilirim ? Biraz uzun oldu galiba:) şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tonikler tam olarak dediğiniz sorunun çözümü için varlar :) cilt türünüze uygun toniği seçip cilt temizliğinden sonra kullanın. gözeneeklerin sıkışmasına ve derin temizliğe katkı sağlarlar :)

      Sil