11 Eylül 2016 Pazar

The Balm Put A Lid On It - Far Bazı | İnceleme

   Farınızın uzun süre dağılmadan, topaklanmadan, çizgilere dolmadan kalabilmesi için bir far bazı kullanmanı gerekir. Eski makyaj tekniklerinde özel olarak üretilmiş far bazları yerine bir miktar fondöten göz kapağına yayılır sonra da pudra ile sabitlenirmiş. Daha sonra da üzerinde far uygulaması yapılırmış. Kabile hikayesi anlatır gibi anlatmış olsam da bu yöntemi uygulayanlar hala var :)
   Far bazınız yoksa siz de bu yöntemi uygulayabilirsiniz. Ancak günümüzde üretilen far bazları bu yöntemden çok çok daha iyi sonuç verebiliyor.


   Benim yaklaşık bir buçuk yıl önce tanıştığım, bana far bazı soran herkese önerdiğim bir ürün var karşınızda. The Balm Put a Lid On It. Yoğun kıvamlı pudramsı krem yapısında bir baz. Pek çok far bazıyla benzer kıvamda. Toplu iğne ucu kadar baz tüm göz kapağınıza yeterli geliyor. Zaten fazla uygulama yapmanızı tavsiye etmiyorum. Özellikle sıcak ve nemli havalarda veya yağmurlu havalarda bu ürünü test ettiğim zaman tekrar tekrar memnun kalıyorum. Bu fiyat aralığındaki en iyi far bazlarından olduğuna garanti edebilirim.
   Önerdiğim herkesten olumlu geri dönüşler aldım. En son olarak ablam da benim tavsiyemle bu ürünü alıp kullandı ve şuan çok memnun olduğunu söylüyor.

   İçerik İncelemesi

  Bu kısma kadar her şey güzel gidiyordu değil mi? Maalesef içerisinde talk ve silikon gibi sıkça karşılaştığımız zararlı maddelerin yanı sıra gözde tahriş oluşturma ihtimali yüksek başka kimyasallarda bulunuyor. Aynı zamanda hassas ciltlerde alerji oluşturma ihtimali var.
   Özellikle alerji sebebiyle bir öneride bulunacağım; eğer almak istiyorsanız bir Gratis bayiisinde tester üründen cildinize uygulayın. Birkaç saat içerisinde cildiniz bir reaksiyon gösterirse bilin ki bu ürüne alerjiniz var.
   Bu tavsiyemi aslında alerjik bünyeliyseniz her kozmetik alışverişinden önce uygulamalısınız.
Fiyat bilgisi için alışveriş yazısına göz atabilirsiniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder