16 Eylül 2016 Cuma

Sephora, Golden Rose, H&M Alışverişim

   Bayramın son günü "Ne yapsak, ne yapsak?" derken soluğu yine avm'de aldık. Böylece Golden Rose'un indirimde olduğunu duyurduğu Crayon(kalem) far ve rujlara göz atmak istedim.

Golden Rose


   (Yukarıdan Aşağı Sırayla) Asansörlü Golden Rose waterproof dudak kalemlerinden 57 numarayı bir çok kızıl- pembe rujla kullanabileceğimi düşünerek aldım. Hatta tek başına da kullanabilirim, zira çok hoş bir renk :)
Fiyat: 6,75 TL
   Ortadaki, mağazadayken rengini bir anda çok beğendiğim ancak şuan hayal ettiğim pastellikten uzak olduğunu farkettiğim 11 numara Crayon kalem ruj.
   En sonuncusu da tatlı, pastel pembe- krem renkli 18 numara. Sanırım en çok bunu beğendim :)
 Crayonlar Fiyat: 9,90 TL


Sephora






   Diadermine'ın son aldığım ve şuradaki alışveriş yazımda bahsettiğim göz makyaj temizleyicimden memnun kalmayınca yeni bir ürün arayışındaydım. Sephora'nın tanıtım broşürlerinden birinde gördüğüm bu göz makyaj temizleyicinin içeriğine şöyle bir göz atınca almaya karar verdim.
Fiyat: 15,50 TL
















   Tekli satılan maskeler sizin de hoşunuza gitmiyor mu? Sırf kendimi şımartmak içi böyle şeyler almaya şahsen ben çok bayılıyorum :) Bu maskeler gece yüze sürülüyor ve uyku sırasında yüzünüzde kalıyor. 20 dakikalık maskelerdense Sleeping Masklerin daha etkili olması muhtemel.
Fiyat: 14.00 TL











    Kendimi şımartmak demişken; bu tek kullanımlık duş jelleri(üstte) ve banyo yağları da kasanın yanında bulunur da alınmadan geçilir mi? Tabii ki hayır :)
Kapsül Duş Jelleri Fiyat: 3,25 TL
Banyo Yağları Fiyat: 3 TL





H&M


    Görkem Karmanın Beauty Blender'a muadil göstermesi üzerine defalarca kez H&M'e gidip de bir türlü bulamadığım beyaz renkli makyaj süngeri yerine, bu minik ikili süngerlerin geldiğini görünce buruk bir sevinç yaşadım. Çünkü bu ikilinin piyasaya çıkması beyaz süngere tamamen veda etmemizi gerektiriyordu. Ben henüz beyaz olanla tanışamadığım için "bu sünger onun kadar iyi değil midir acaba?" kuşkuları içerisinde 2 paket aldım :) Ve Beauty Blender'a 50-60 TL vermemize gerçekten de artık gerek kalmadığı kanısındayım.
Fiyat: 9,90 TL

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder