10 Eylül 2016 Cumartesi

Maybelline Vivid Matte Liquid | Likit Mat Ruj - İnceleme

   Tester olmadığı halde şişesinde duruş rengini severek aldığım bir üründü bu ruj. Şuradaki alışveriş yazımdan fiyat bilgisine ulaşabilirsiniz.

   Bu alışveriş kulağıma küpe olacak. Çünkü testersız ürün almanın ne kadar yanlış bir şey olduğunu bir kez daha anladım. Bu kere bu ürün bir likit maj ruj değilmiş resmen. Likit olduğu kesin ama asla matlaşmıyor. Maybelline' hangi akla hizmet bu ürünü piyasaya sürdüğünü sormak gerek.





   Bu resimler her şeyi özetliyor sanırım. İki ürünü de aynı ayda sürüp 5dakika kadar kurumalarını bekledim. Üstteki resim kuruduktan sonra çekildi. Kuru diyorum ama Maybelline e bakarsanız ne kuru duruyor ne de mat.
   Alttaki resimde ise iki swachın üstünden elimi bir kez geçirerek silmeyi denedim. Sleek bana mısın demezken Maybelline tamamen yok oldu! Bir iz bile kalmadı resmen o kadar kolay silindi! Lip gloss gibi kullanırım diye düşündüm ama lip glos olamayacak kadar da çirkin bir duruşu var dudakta.
   İlk sürüldüğünde ıslak duruşlu bir ruj gibi görünüyor. Üstünden yarım saat geçmeden dudaklarımın katlanma böylesinde bir çizgi oluşturuyor. Kumlu ve ıslak bir görünüm bırakıyor. Kalıcılık sıfırın altında zaten.
  Çok lafı uzatmak istemiyorum özetle bu bir hataydı, siz düşmeyin bu hataya :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder