5 Eylül 2016 Pazartesi

Maybelline Falsies Volume Express Waterproof Maskara - İnceleme

   Geçen Gratis alışverişimde suya dayanıklı bir eyeliner ve bir de maskara almak istiyordum. Pek vaktim olmadığı için kendim arayıp bulmakla uğraşamadım ve görevliden rica ettim. Görevli kız bana Essense'in Dip Eyeliner'ını önerdi. Daha önce söylediğim gibi Essense markasını pek sevmediğimden "başka daha iyi bir ürün yok mu?" diye sordum. Eyeliner olarak daha iyisinin ellerinde olmadığını söyledi. Ama maskara olarak bana en iyi suya dayanıklı maskara budur diyerek Maybelline önerdi. Max Factor False Lash Effect yazımda da bahsettiğim gibi bir dönem devamlı kullandığım bir Maybelline maskaram vardı. O yüzden tereddüt etmeden aldım.

   

  Suya dayanıklılık konusunda yüzümü kara çıkarmadığını belirteyim öncelikle. Zaten bence Maybelline maskaralar konusunda gerçekten başarılı. Daha önce kullandığım Maybelline One by One'ı da çok sevip uzun süre kullanmıştım. Eğer The Falsies'i One by One ile kıyaslayacak olursam (her ikisi e volum maskara olduğu için bu kıyas adil olacaktır) The Falsies'in iki artısı olur. Biri pul pul dökülmemesi, diğeri de suya dayanıklı oluşu. Ancak One by One bir kaç kat sürsem bile daha doğal bir sonuç verebiliyordu (Suya dayanıklı rimeller fazla miktarda mum içerdiklerinden yapıları daha kuru olur ve katlı sürüme müsade etmezler). Ayrıca fırça yapısını da daha çok beğeniyordum.
   





    Bu maskaranın fırça yapısı açılı. Bu tip fırçalar kirpiklerinize daha kıvrık bir görünüm verilmesini sağlar. Maskaraların hacim, dolgunluk, uzunluk veya kıvrım verme seçenekleri hem fırça yapılarına hem de ürün içeriklerine bağlıdır. The Falsies Volume Express bir volume maskarası olduğunu söylerken fırçasının kıvrımlı oluşu muhtemelen içeriğinde bol miktarda mumsu madde oluşuna işaret ediyor. Zaten Suya dayanıklı bir yapısı olduğu için bundan emin olabiliriz sanıyorum :)







   Kirpiklerim zaten kıvrık olduğu için bu fırça seçimi benim için yanlış oldu. Ama daha düz kirpikleriniz varsa ve volume maskara kullanmak istiyorsanız bu maskara sizin için doğru tercih olabilir. Suya dayanıklı bir maskara alacaksanız da sanırım bu fiyat aralığı için en uygun tercihlerden sayılabilir. 
Fiyat bilgisi için alışveriş yazıma göz atabilirsiniz :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder