6 Eylül 2016 Salı

Loreal Lumi Magique Highlighter Pen - İnceleme

   High Lighterlar dikkali kullanılması gereken makyaj malzemeleri. Doğru alana uygulama yapmak ve doğru yoğunlukta uygulama yapmak bazen kolay olamıyor.


 Eğer fazla uygulama yaparsanız size 90'lı yılların ucuz kuaför makyajı görünümü de verebilir, Kim Kardashian görünümü de.


    Bu sebeple uygulamayı kolaylaştıracak ambalajların önemli olduğunu düşünüyorum. Loreal Lumi aydınlatıcıyı seçme sebebim buydu. Kalem biçiminde likit bir highlighterı uygulamak epey kolay oluyor.

    Uç kısmını fırça olarak tasarlamışlar. Kalemin arka ucunu döndürünce highligher fırçanın ortasındaki kanaldan akarak geliyor. Ama bu olay o kadar yavaş sürüyor ki ben her kullanımdan önce değil sonra yapmak durumunda kalıyorum çevirme işlemini. Ki anca bir sonraki kullanımıma kadar likit yüklenebilsin :)
    Bu sorunun dışında beni en çok rahatsız eden diğer durum çizgilere dolması. Öyle ki ne kadar dağıtırsam dağıtayım makyajımı silmeden çizgilerden çıkması mümkün olmuyor...
   Kalıcılık konusunda oldukça başarılı. Likit kıvamı uygulama açısından çok kolaylık sağlıyor ve simli veya ışıltılı olmamasına rağmen çok doğal bir parlaklık veriyor. Bu görüntü de çok sağlıklı ve hoş duruyor.
   Her ne kadar kullanım kolaylığı sunsa da bitince tekrar alacağımı sanmıyorum. Çünkü benim en rahatsız olduğum kısım çizgilere dolması oldu. Ama bitirene kadar kullanacağımı düşünüyorum :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder