9 Eylül 2016 Cuma

  Benim sosyal medyayla tanışma öyküm pek çoğunuzun aksine Facebook ile başlamadı. Uzun zaman önce başka bir blogum vardı. Tabi o zamanlar 12-13 yaşlarındaydım ve hedef kitlem çocuklardı. Ayrıca da kaliteli içerik üretme konusunda yetersiz kalmıştım :)
   Bir kaç yıl boyunca blogum yayında kaldı. Ergenlik yıllarındaki kendini beğenememe duygumun esiri oldum ve blogumu da beğenmeyip kapattım. Bununla da kalmayıp tamamen silmişim. Keşke silmeseydim de anı olarak saklayabilseydim diye düşünüyorum şimdi.


   Bu küçük hikayemle varmaya çalıştığım sonuç, benim için blog yazmak sosyal medyadan çok önce başladı. Hala daha blog yazmayı sosyal medya hesaplarımdan daha çok seviyorum. Ancak blog yazılarmdan haberdar olabilmek ve sosyal medyada beni görmek isteyen birçok arkadaşım ve okurum bana twitter hesabı açmamı söylediler.
   Şahsi twitter hesabımda bile 3-5 tweet ve bir kaç da retweet mevcut. Bu yüzden yeni oluşturduğum Twitter hesabımda yeni yazılarımın duyuruları ve kısa bloga yazılmasına gerek görmediğim indirim ve benzeri duyurularımı paylaşacağım.

   Siz değerli okurlarımdan Twitter'da görmek istedikleri içerikler konusunda tavsiyeler bekliyorum. Ve elbette ki Twitter kanalımı takip etmeyi unutmayınız :)

https://twitter.com/eczacikizblog




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder