24 Ağustos 2016 Çarşamba

Missha Magic Eye Change / Eyeliner Yapıcı Damla - İnceleme

   Renkli eyeliner ve iki renk alt alta sürülen eyelinerlar moda oldu sanırım. Bu aralar sık sık karşılaşıyorum. Kedi gözü (cat eye) makyajı için de çok şık bir görüntü oluşturuyorlar. Özellikle de açık ten renginde olanlara canlı renklerde eyelinerlar çok yakışıyor.
   Missha  her istediğimiz renk için eyeliner satın almaktansa elimizdeki farları eyeliner gibi kullanmamızı sağlayacak bir ürün geliştirmiş. Ben bundan yaklaşık 1 ay önce Ankara'daki Ankamall Missha mağazasından aldım. Başka mağazaları yok diye duymuştum. Bu yüzden Ankara dışında yaşayanlar için internetten de alışveriş olanağı mevcut. Adres yazının altında :)
   

    15 mL'lik damlalık uçlu bir şişesi var. Kullanımı oldukça kolay. İki farklı yöntem önermişler; eyeliner fırçanıza damlatmak veya göz farınıza damlatmak.

                                                


1. Göz Farına Damlatmak

    Ben bu teknik için The Balm Hawaii paletindeki crease/liner olarak önerilen farı tercih ettim. Bir damla alıp farın üzerine damlatıyorsunuz. Damlanın far tarafından emilmesi için biraz bekliyorsunuz. Daha sonra fırça yardımıyla damlayı fara karıştırıyorsunuz. Tüm farı eyeliner'a çevirmek isterseniz birkaç damla daha damlatabilirsiniz. Ama geçici olarak kullanıcaksanız bunu tavsiye etmiyorum. Zaten geçici kullanımlar için 2.teknik daha uygun olacaktır.








2. Fırçaya Damlatmak

   Şahsen benim favorim bu yöntem. Uygulama esnasında fırça kurudukça yenilemek gerekebiliyor, bu işin kötü yanı. İyi yanı ise daha temiz ve farınızı istediğinizde tekrar far olarak kullanabilmeniz. Eğer fırçanız sulu kalırsa bozuk bir görüntü sağlayacağı için fırçanızın altına  bir mendil koyarak damlanın fazlasını almasını sağlayabilirsiniz. Fırçanız fazla kuru kalırsa, uygulama esnasında eyeliner görüntüsünün keskinliği bozulacaktır.






  
Flaşlı ve Flaşsız sonuçlar bu şekilde.

Not: Ellerimdeki tuhaf kırmızı şekiller birkaç gün önce yaptırdığım hint kınasından yadigar :)

İçerik incelemesi: Parabenin hertürlüsünü koymuşlar diyebilirim. Bir de Kore markası olduğu için biraz doğalcı olmalarını beklerdim. Metilparaben, etilparaben, propilparaben, butilparaben, isobutilparaben.. parabenler ailecek bu minik şişenin içinde sizi bekliyor! Parabenin zararı ise çağımızın hastalıklarından... Kanser


   Sonuç gerçekten başarılı olmasına rağmen içeriği beklediğimden çok çok daha kötüymüş. Artık piyasada her şey paraben içermez damgalarıyla satılırken bu ürün bence çok şaşırtıcı. "Amaaan bir damlacık bir şey zaten" diyenler için iyi yanlarından devam edelim, kullanımı çok pratik. Her türlü farı eyelinera dönüştürebiliyor. Ama sanırım ben fırçama su damlatıp o şekilde eyeliner oluşturmayı tercih edeceğim...

Missha'nın resmi web saybası: www.missha.com.tr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder