23 Ağustos 2016 Salı

Gratis Alışverişim - 23 Ağustos Tüm Ürünlerde %40 İndirim

   Gratis 2 yıldır hiç tüm ürünler dahil indirim yapmıyor diye içimde geçiriyordum geçenlerde. Hatta bazı şeyler vardı aklımda, tüm ürünler indirimi olursa gidip alayım demiştim. Ama bugün bir türlü aklıma gelmedi onların neler olduğu...
   Şuradaki yazımda indirimi duyurmuştum. Umarım geç kalmamış sizler de faydalanabilmişsinizdir. Bu indirim Antalya mağazalarına özel bir indirimdi ancak benim beklentim diğer şehirlerde de olacağı yönünde. En azından turizm şehirlerinde olacağını düşünüyorum.
   Gelelim neler aldığıma....

Maybelline Vivid Matte Liquid 13,25TL



Likit mat nude-şeftali tonları arası bir ruj arayışındaydım. Maybelline'in yeni çıkan bu ruju istediğim tona yakın göründüğü için almak istedim. Ama maalesef testerı yoktu. Testerın bedava ürün kullanımı anlamına gelmediğini ve bir şeyler alırken denemenin sonuna kadar hakkımız olduğunu ne zaman anlayacaklar dersiniz?











Maybelline Shine Lip Gloss 9,50TL






İnce dudaklı olduğum için açık renkli glossları sıkça tercih ediyorum. Özellikle de simsiz dudak parlatıcılarını bulunca kaçırmıyorum diyebilirim :) Bu kez açık nude tonda bir lip gloss tercih ettim.







Maybelline Color Tatto Krem Far 12,00TL




Kalıcılığı konusunda bol bol övgüler duymuştum Maybelline'in bu krem farı ile ilgili. Biraz kızıl bir kahve tonunu yeğlerdim şahsen daha canlı daha kullanışlı olabilirdi ama malesef canlı sayılacak tek renk patlıcan moruydu. Ben yine de vazgeçmedim istediğim tona en yakınını aldım :)








Essence Waterproof Dip Liner 6,25TL




    Hali hazırda kullandığım waterproof eyelinerım bittiği için yenisini almak istedim. Essence markasından alıp da memnun kaldığım hiçbir ürün olmamıştı bu güne kadar. Ama mağazada tek suya dayanıklı eyeliner buydu ben de bir şans daha verdim. Ucu çok saçma olsa da suya gerçekten dayanıklı.

Maybelline The Falsies Volume
Waterproof Maskara 14,25TL






   Bir Maybelline'imiz daha var bu alışverişte :) Yine waterproof olduğu için tercih ettim kendisini. Bu waterproof sevdası da diyet yapıyor olmamdan kaynaklı. Her gün bir saat yüzüyorum. Havuza giderken veya dönerken aynada kendime bakınca pozitif kalabilmek için azıcık makyaj yetiyor :) Çünkü makyaj yapmak harika!












The Balm Shwing Dipliner 22,25 TL
    Blogumun ilk entrysi, ilk incelemesi, ilk göz ağrısı The Balmın sürmesi cesaret isteyen, doğru bir uygulamayla bak bak doyulamayan gözler yaratan Schwing Eyeliner'ı bittikçe aldığım ve çok sevdiğim bir ürün. Bazen sürmekte gerçekten çok zorlandığım için üzerine gül kokladığım oluyor. Ama sonra dönüp yine Schwing alıp kullanıyorum. Sürmesini zorlaştıran şey ultra likit oluşu. Ayrıca keçe uçlu, yani becerikli ellerde sonuc gerçekten muhteşem olabiliyor. 


Solingen Et Pensi 28,00TL





Zayıf bir bünyem olduğu için birkaç kez manikür yaptırdıktan sonra grip benzeri durumlar atlattım. Kendi manikürümü kendim yapınca sonuçtan memnun kalmıyordum genellikle. Ama son manikür fiyaskomdan sonra ne olursa olsun ya kendim yapmalıyım ya da hiç yapmamalıyım dedim. Fiyaskonun detayları buradaki yazımda :)





Diadermine T Bölgesi Siyah Nokta
Bantları 12,00 TL







Pek siyah nokta şikayetim yok ama bazen burnumun üzerinde biraz oluşabiliyor. Özellikle yaz aylarında cildimin daha fazla temizliğe ihtiyacı olduğu durumlarda hayat kurtarıcı olabiliyor. T bölgesi bantlarının birçok olumsuz ve olumlu yönleri mevcut, eğer doğru kullanılırsa bence gayet faydalılar :)






John Frieda Şekillendirici Saç Spreyi 16,75 TL






John Frieda ürünleriyle çok uzun bir geçmişim yok. Geçenlerde aldığım Conditioner Saç kremini epey başarılı buldum. Saçlarımın rengini açışımı anlattığım yazımdan da anlaşılacağı üzere Conditionera ihtiyacım vardı. Bir de elektriklenme önleyici şekil verici spreyini denemek istedim.





Le Petit Marseiliais  Kremli Duş Jeli 7,15TL








Duşta vücut kremlerinin çıkışıyla daha pratik bir şekilde vücudumuzu nemlendiriyorduk. Şimdi işi daha ileri bir boyuta taşımışlar. Nemlendiricili duş jeli. Le Petit Marseiliais i tebrik ediyorum, ve hemen bir şişe alıp deniyorum...








Body Fantasies Vücut Spreyi
236ml - 12,00 TL    96ml - 7,25 TL




Body Mist ve Splashlerini çok sevdiğimi söylemiş miydim? Kendinizi şımartmaya ve hafif bir parfüm kokusu vermeye yarıyorlar. Çok da gerekli bir şey değiller tabi ki ama ben seviyorum işte :)





DermaPeel Vücut Kesesi ve Yüz Kesesi 6,50TL
Balmy Bambu Bano Süngeri 5,90 TL
Benri Makyaj Temizleme Mendili 2,75TL
Benri Diş İpi 3,50 TL
Vi-Vet Ağda Bezi 2,00 TL
Tüm fiyatlar %40 indirimli halleridir.

Blogdaki çekilişe katılmayı unutmayın :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder