25 Haziran 2016 Cumartesi

Wet'n Wild Cover All Concealer / Corrector Palet

Makyaj artistlerinin uzun zamandır kullandığı bir teknik bireysel kullanıcılar tarafından da sıkça kullanılır oldu.



Tekniğe göre, bir rengin kontrast rengini üst üste uygularsak birbirlerini nötrlerler. Eğer renkleri yan yana uygularsak da birbirlerinin belirginliğini arttırırlar. Bu mantıkla kırmızı lekelerinizi veya sivilcelerinizi yeşille, mor göz halkalarınızı sarıyla, mavi göz altlarınızı da turuncuyla kapatabilirsiniz. Bu amaçla üretilen correcterlar yoğun kıvamlı concealerların pigmentli halleri denilebilir.
Benim göz altlarımda çok ciddi bir problem olmadığı için correcter kullanma ihtiyacı görmüyorum. Ancak zaman zaman oluşan sivilcelerimle problem yaşayabiliyorum bu yüzden yeşil correctora ihtiyacım vardı. Wet'n Wild ın kini görünce denemek istedim.
Bir önceki yazımda soyulan kalıcı ruj incelemesi yazmıştım. Ellimde kalan Swatchın üzerine bu ürünü uygulamak istedim.
 Ruj izlerinin yarısını yeşil correctorla kapattım. Burada dikkat edilmesi gereken yalnızca lekenin üstüne uygulamak ve dışarıya taşırmamak. Ayrıca fazla kalın bir uygulamayla yeşil renk görünür kalabileceği için dikkatli olmak gerekiyor.
Daha sonra da kapatıcı concealer rengini tüm izin üzerine uyguladım. Sol tarafın biraz daha iyi kapandığını görebilirsiniz.
Arada çok ciddi bir fark oluşmadı ancak etkili olduğu kesin. Bazı durumlarda hayat kurtarabilir.
Paletin içerisindeki beyaz ve pembenin ne amaçla kullanıldığını anlamadım açıkçası. Correction tekniğinde bu renklerin yeri yok sanıyorum. Belki dövme kapatmak için beyaz vs kullanılıyor olabilir.
Kalıcılığını pek beğenmedim. Üzerine kapatıcı ve fondoten de sürünce kat kat oluyor ve yeşili yanlışlıkla dağıtmanız da mümkün oluyor. Dikkatli olmayı gerektiriyor.
Günlük makyajımda kullanacağımı zannetmiyorum ama bazı önemli durumlarda kullanırım sanıyorum :)
Yazımı beğendiyseniz + 1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder