26 Haziran 2016 Pazar

Watsons Alışverişim

Sınavlarımın bitişini kutlamak için Watsons harika bir fikir değil mi? Ders çalışırken molalarında Youtube'dan makyaj videoları izleyen biri için gerçekten de harika bir fikir :)
Çok birşey almayacağım yalnızca Max Factor'ün yeni gelen Masterpiece Nude paletine bakacağım, bir de Pastelin Ruj paletlerine bakabilirim, belki bir de yeni bir karıştırma fırçası beğenirim derken...


Simli farları bir türlü sevemeyen ben nedense tamamı ışıltılı renklerden oluşan bu paleti aldım. Maybelline'in en başarılı ürünleri arasında sayabilirim The Blushed Nudes paletini. Renk verişleri harika. The balm paletler kadar tozutuyor. Ayrıca ben renk tonlarını da çok beğendim. Işıltılı olmasına rağmen dayanamadım aldım.
Fiyat: 34,50TL

Kontür uygulamasını merak edip araştırdığım tüm yazı ve videolarda oval yüz tipinin böyle bir uygulamaya ihtiyaç duymadığı yazıyordu. Uzun bir müddet bronzer dahi kullanmadım sırf ovaller kontür yapmamalı düşüncesi yüzünden. Ama içimdeki şımarık kız çocuğu benim de bir kontür kitimiz olmalı diyerek toz olanlara nazaran uygulamasının daha pratik olduğunu düşündüğüm Maybelline Master Contour Stick almaya karar verdim. Memnun muyum? Kesinlikle!
Fiyat: 35,90TL


Göz altlarımın morluk problemi olmadığından Corrector Yazı'mda bahsetmiştim. Bu yüzden kapatıcı Concealer gibi ürünler kullanmaktansa göz altı için Garnier BB Krem almayı uygun gördüm ve deneme amaçlı aldım. Yakında inceleme yazımda detayları bulabilirsiniz.
Fiyat: 17,90TL
 Karıştırma fırçası niyetiyle çıktığım macerada fonksiyonlu oluşu ve az yer kaplıyor olması sebebiyle satın aldığım ürün Artnet'in 4'lü makyaj fırçası oldu. Yumuşacık bir yapısı var. Kontür Stick i dağıtmak için açılı fırçayı kullanıyorum ve sonuçtan çok memnunum.
Fiyat: 43,90TL


Bu alışverişte almaya niyet edip de almayı başardığım tek ürün bu oldu sanırım :) Nude renklerde kremsi yapıda bir ürün Pastel Pro Fashion Ruj Paleti. Uyguladığınız rengi boyutlandırmanıza yardımcı olacak diğer renkleri de içeriyor olması sebebiyle ruj paletleri epey ilgimi çekiyor. Bana pratik geliyor ancak aksini düşünenler sanırım çoğunlukta :) Lip Balm kadar fresh bir bitişi var. Bu rengin dışında 2 çeşit daha vardı reyonda. Benim aldığım 1 numara Nude.



Uzun zamandır kullandığım ve bayıldığım maskaram da indirimdeyken kaçırmamalıyım diyerek bir adet Max Factor False Lash Effect aldım. Gerçekten de takma kirpik etkisi yaratıyor bence. Topak topak görünen veya varlığını çok belli eden rimellerden ziyade doğal duran rimelleri daha çok seviyorum. Ayrıca kirpiklerim uzun ve kıvrık, ancak dolgun değil. Bu açılardan beklentimi tam karşılayan harika bir maskara. Henüz denemediyseniz bir şans verin derim.
Fiyat: 28,15


Bir diğer Max Factor ürünümse Masterpiece Eyeliner. Bendeki mini boyu sanıyorum. The Balmın Schwing Eyelinerına bayılıyor olmama rağmen özellikle acelem olduğu zamanlar ciddi sıkıntı yaşıyordum kendisiyle. Mükemmel bir eyeliner uygulaması için ideal bir seçim olabilir schwing eyeliner. Ancak çok ince kıvamlı bir likit olduğu için hata yapma olasılığını arttırıyor ve benim ellerim en ufak bir acelede titremeye başlar. Ayrıca temizlemesi de zor oluyordu. Bu yüzden yeni bir eyelinera şans vermek niyetindeydim ki görevli bayan bana Masterpiece eyelinerı önerdi. İyiki almışım schwing yerine rahatlıkla kullanabileceğim bir ürün oldu.
Fiyat: 15,50TL

Ve son olarak de resimdeki SNP'nin aydınlatıcı maskesini aldım. Üzerinde tavşan deseni varmış. Tatlı bir görüntü sergilemem gerekirken yüzümde maskeyle beni gören annem korktu :) Bu tarz ürünleri özellikle Kore markasıysa watsonstan alıp kullanmayı seviyorum. Herhangi bir yan etkisini görmedim ve aydınlatıcı etkisini de hissettim.
Fiyat: 4,99TL
Bunlar dışında Watsons'ın sürekli tükettiğim ürünlerinden makyaj pedleri ve minik ıslak mendilleri aldım.
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder