24 Haziran 2016 Cuma

Soyulan Ruj / Kalıcı Ruj ve Temizlemesi

Bu aralar Instagram'ı fetheden akımlardan biri soyulan rujlar. Çok uzun süre kalıcı olmaları, dudağınızın kendi rengiymiş gibi doğal duran renkleri, suya dayanıklı olmaları ve özellikle uygulamasındaki o illüzyon pek çoğunuzun dikkatini çekmiştir eminim ki. Ve tabi benim de...
Sabrımı coşturup AliExpress'ten almaya karar verdiğimde nisan sonlarındaydık. Haziranın 10'unda siparişlerim elime ulaştı. Soyulabilen (Peel-off) ruj üreten çok az firma var. Bunlardan biri Berrisom markasının My Lip Tint Pack ismindeki ürünleri, bir diğeri de Romantic Bear markasının Wow ismindeki rujları. Berrisom bir Kore markası Romantic Bear ise Çin. Berrisom'ın AliExpress'de çok fazla satıcısı yoktu dolayısıyla ondan biraz çekindim ve Romantic Bear'dan sipariş ettim. Ama sonradan pişman oldum çünkü Berrisom'un renk verişi çok daha kaliteliymiş diye duydum. Zaten neden ısrarla Çin malı olanı ister ki insan?
Bu markanın 6 çeşit rengi vardı ben Rose Pink ismindeki rengin pembeliğini beğenmediğim için onun dışındakileri aldım. Resimdeki sırayla Lovely Peach-Watermelon-Sweet Orange-Sexy Red-Cherry Red.

İşte mini swachlar :) Son derece hafif renkler. Benim favorim Sexy Red oldu :)
Kalıcılıklarına gelince, makyaj temizleme mendiliyle epey silindi. Anca çok hafif bir renk kaldıktan sonra artık silinmez oldu. Ancak kuru bir şekilde silmek veya dağıtmak mümkün değil. Ayrıca makyaj temizleyicilerle de tamamen temizlemek yine mümkün değil. Litrelerce su içsem bile silindiğini görmedim ayrıca. 
Bir rujun bu kadar kalıcı olması hem güzel hem de çıkarmak istediğim zaman çıkaramamak nedense bana biraz can sıkıcı geldi. Bu yüzden evdeki farklı türdeki kimyasallarla çıkarmayı denedim. Bir blogger arkadaşım alkol çıkarıyor demişti. Elimdeki swachları kolonyayla çıkarmayı denedim ancak sadece makyaj temizleme mendili kadar başarılı olabildi. Pek çok kimyasalı denedikten sonra %100 çıkarmayı başaran tek bir madde bulabildim. Diş macunu!
Ayrıca dudaklarınıza uygulayabileceğiniz bir şey olması de güzel haber :)
Uygulaması hem kolay hem zor. Önce bir dudak nemlendiricisi sürmeniz gerekiyor aksi halde dudağınızı aşındırabilir. daha sonra uyguluyorsunuz. Tamamen kurumasını bekliyorsunuz ve soyuyorsunuz. İşte bu kadar!
Ama maalesef dudaklarımın her yeri eşit oranda kurumadı. Kenarlar ve iç kısımlar tam kurumadığı için tam soyulmadı da. Ben de çözümü o kısımlara uygulamamakta buldum :) En dış kenarlara ve dudağımın içerisine uygulama yapmıyorum veya çok çok ince bir tabaka uyguluyorum. Diğer kısımlara normal bir kalınlıkta sürüp kurumasını bekliyorum. Her gün kullanmak için epey sabırlı olmak gerekiyor. Ama çok da abartılacak kadar zor değil diye düşünüyorum.
İçerik incelemesi: Hafif bir keton kokusuna sahip olmasına rağmen içeriğinde yalnızca bitkisel yağlar görünüyor. Ve bir de Mixed wax!(Karışık Mumlar) Mum başlığı altında sayılabilecek yığınla sentetik veya organik madde var. Hepsi de masum değil. Ancak firma hangilerini kullanmayı uygun gördü bilemediğimiz için içeriğinde ne tür zararlı maddeler olduğunu göremiyoruz...
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve Blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle... 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder