18 Haziran 2016 Cumartesi

Sleek ve Gratis Alışverişi

Son 3 haftadır final sınavlarıyla uğraşmaktan bloga girecek vakit bile bulamıyordum. Geçtiğimiz cuma haftasonunun gelişini fırsat bilip şu meşhur Sleek paletlerinden almak için Gratise gittim. Malesef Sleek her Gratis mağazasında yok. Bu yüzden gitmeden önce gratis uygulamasından Sleek satışı olan mağazalara baktım ve neyseki bana en yakın mağazalarında da Sleek reyonu varmış. Ayrıca aklımda Max Factorden de bikaç parça alışveriş yapmak vardı. Ancak mağazaya gidince farkettim ki Sleek standı için Max Factor standını kaldırmışlar. Ayrıca Gosh standı için de Essence standını kaldırmışlar. Minicik mağazalar açıp sonra içine sığamadıkları için devamlı kullandığımız markaların ürünlerini alabilmek uğruna birden fazla gratis mağazası gezmek mi gerekiyor yani?
Mesela Watsons orta stand şeklinde de olsa bütün markaları bir arada tutmaya çalışıyor. Umarım Gratis de bu konuya bir çözüm bulur.
Neyse gelelim neler aldığıma :)
Sanırım Sleek ürünleri içinde en popüleri bu 12li far paletleri. Sleek i-Divine ismiyle geçen sanırım 12 çeşit far paletleri var.  Hepsi de yarı ışıltılı yarı mat. Birkaçı daha fazla ışıltılı renkler taşırken bir tanesi de tamamen mattı. Tahmin edin hangisini aldım? Mat olanı :) Işıltılı renklerdense mat renkleri seviyorum :) Ayrıca paletin içinde hem iddialı hem naturel tonlar mevcut yani aldığıma pişman olmayacağıma eminim. İncelemesine şurdan ulaşabilirsiniz.
Fiyat:49,90TL



Bir dönem kilo aldığım için ve cilt tipimden ötürü biraz çatlak problemim var. Fakültede öğrenciğimize göre çatlaklar asla yüzeysel krem uygulamalarıyla iyileştirilemez. Ama çatlakların derinliklerine göre çeşitleri var ve daha yüzeysel olanların yağlarla veya kremlerle görünümünü hafifletmek mümkün. Bu tip ürünler içinde adından en çok söz ettiren Nivea Q10 serisi oldu. Ben de denemeye karar verdim :) Bu ürünün incelemesini şişe bitene kadar yapmamayı düşünüyorum. Net sonuçlar görebilmek için :)
Fiyat: 31,90TL

Corrector paletlerine uzun zamandır merakım olmasına rağmen nedense hiç almamıştım. Biraz da etkili olacağına inanmıyordum diyebilirim. Contrast tekniği ile açıklanıyor bu paletlerin etkisi. Kızarıklıkların üstüne yeşil, mor halkaların üstüne sarı mavinin üstüne ise turuncu uygulama ile rengin görünürlüğü azaltılabiliyor. En son da üzerine kapatıcınızı uygulayıp bitiriyorsunuz. İnceleme yazımda detayları bulabilirsiniz :)
Fiyat:16,90TL


Ve gelelim listemizin son ürününe :) Ambalajıyla gönülleri fetheden The Foot Factory nin scrubını aldım :)Malum yaz geldi ayak bakımına daha fazla dikkat etmek lazım. İçinde ceviz kabuğu tanecikleri içeriyor ve nane aromasına sahip. Nazikçe soyuyor ve duştan çıktığımda ayaklarımda hoş bir ferahlık bırakıyor. Ben şimdiden sevdim bu ürünü :)
Fiyat: 7,90TL

Bunların dışında 2 tane de eklips dudak fırçası aldım. Ama dudaklarım için değil :) Correctoru sivilce kızarıklıklarına uygulamayı düşünüyorum bunun için ince uygulama yapmamı sağlayacak bir fırçaya ihtiyacım vardı ben de dudak fırçasını uygun buldum. Ayrıca doğru bir karar verdiğimi de belirtmeliyim :)
Ürünlerin inceleme yazıları kısa süre içinde blogumda olucak. 
Yazıyı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle ♡ ♡ ♡ 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder