29 Haziran 2016 Çarşamba

Missha, Beyond ve The Body Shop Mini Alışverişim

Kısa bir süre önce kendime bol miktarda duş jeli, vücut losyonu ve peelingi almıştım. Dolayısıyla bu Body Shop alışverişi kesinlikle aklımda yoktu. AnkaMall Avm'de gezerken renkli indirim afişlerini görünce dayanamadım ve girdim yine :)
Sol üst duş jelleri 29,90TL.
Sağ üst vücut kremleri 19,90TL
Alt sıradaki setler de 29,90TL

Bu setlerin en pahalısı 69,90TL
En ucuzu da 39,90TL

Soldaki vücut kremleri 19,90TL
Parfümlü setler 69,90TL den başlıyor

Red Musk serisinde (kırmızı kutulular) vücut losyonu 19,90TL
Red Musk serisi vücut spreyi 43,90 TL
Red Musk serisi parfümü 69,90 TL
Ayrıca Black Musk ve White Musk da aynı şekilde indirimde

Burada da çeşitli serilerin duş jelleri var. 
Resmin çirkinliği için özür dilerim aceleyle böyle olmuş..

    Gelelim benim ne aldığıma..
    Süt kadar yumuşak ve gerçekten harika bir kokusu olan English Dawn Gardenia serisinin vücut kremini aldım. Yaz aylarında vücut kremi yerine losyon tercih ediyorum normalde ancak bu ürünün kıvamı beni benden aldı..
    Bu güzel setler 7,90TL idi. Belki tatile giderken çantama atarım diye düşünerek aldım. Benimki Moringa serisinden.
    Benim fotoğrafladıklarım en yüksek oranda (%70e varan) indirimde olan ürünler. Bunlar dışında da indirimi olan ürünler de var. Bir uğramanızda fayda var :)

    Güney Korelilerin cilt ürünlerinde, özellikle de doğal kozmetik-dermokozmetik ürünlerde gerçekten de çığır açtıklarını söyleyebilirim. Kendileri beyaz porselen gibi bir cilde sahip olmaya takıntılı olduklarından brightening ve anti-wrinkle ürünlerde inanılmaz başarılılar. Ayrıca BB krem ve Cushion gibi ten makyajında da harikalar yaratıyorlar. 
    Türkiyede satışa başlayan çok az markadan biri olan Missha hakkında birkaç araştırma yapmıştım. Cilt bakım ürünlerinden ziyade makyaj ürünlerinde kendini gösteren bir marka. Farları eyeliner gibi kullanmanızı sağlayan bir solüsyonları olduğunu duymuştum. Kuruyan jel eyelinerımı canlandırmak ve The Balm'ın Hawaii paletindeki liner'ı daha kullanışlı hale getirmek için alabilirim diye düşündüm.
    Bu arada Misshanın Türkiyedeki tek mağazası Ankara Ankamall Avm'de bulunuyor. Neyseki internet sitelerinde de satışları var :)
 
Fiyat: 12,90TL

    Hazır Koreyi bu kadar övmüşken yeni keşfettiğim bir başka markayı tanıtmak isterim :) Beyond 11 aydır Türkiyede mağaza sahibiymiş. Geri dönüştürülebilir ve neredeyse tamamı doğal ürünler üretiyorlar. Etkinlikleri hakkında pek bir fikrim yok ama hayvan deneyi yapmıyor olmaları ciddi bir artı değil mi?
   Daha önce belirtmiştim bir markanın ürünleri cildiniz için iyi olacak mı yoksa alerji veya etkisizlik gibi bir sonuçla karşılaşır mısınız anlamak için en iyi yöntem en uygun fiyatlı ten ürünlerinden birini almak. Bunun için de tekli maskeler ideal değil mi? :) Ayrıca Korelilerin uzmanlık alanı olan brightening ürünü almayı uygun gördüm. Zaten ben de beyaz tenli olmayı seviyorum..
Bu gül maskesinin fiyatı: 9,90TL
Eğer bu ürünle anlaşırsak cilt yenileyici lotus çiçeği serisini almayı düşünüyorum. Alırsam postunu mutlaka yazacağım. Takipte kalın :)
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

2 yorum :

  1. Merhaba bolgunuzu yeni kesfettim sanirim eczacisiniz acaba bana dermokozmetiklee kozmetikler ve organik urunler hakkinda bilgi verebilir misiniz bir eczaci olarak sizin gorusleriniz benim icin cok onemli hangisi cilt icin daha faydalidir cevaplarsaniz cok sevinirim bana yagmur.akisik707@gmail.com hesabindan ulasabilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bir sonraki yazım için güzel bir fikir verdiniz :) blogumu takipte kalınız bayramdan sonra bu konuda detaylı bir yazı yayınlayacağım :)

      Sil