30 Haziran 2016 Perşembe

Gratis Bayram Alışverişim

    Geçtiğimiz hafta sonu Gratis bayram indirimi yapacağını duyurmuştu. 3 gün sürecek bir indirimdi ve benim 4 gözle beklediğim The Balm da %40 indirimdeydi. Hedefim Nude paletlerinden birini almaktı, zira bu güne kadar fazla ışıltılı diye almamıştım ama içim gidiyordu..


    Frat boy, Cabana boy daha popüler olsa ben Instain allıkların şeftali tonundaki bu ürünü çok sevdim. Bu alışverişi ablamla gerçekleştiriyorduk. Ve ikimizde birer tane aldık :)
Fiyat: 30,90 TL (%40 indirim)


    Golden Rose'un Velvet Matte serisi rujlarını deneyip de aşık olmayan birini tanımıyorum. Bu fiyata böyle bir ruj gerçekten ciddi bir başarı. Bende daha önceden 2 tonu daha vardı. Bu kez 16 numaralı tonunu aldım. Çok doğal bir bordo renk veriyor. Bundan da ikimiz de birer tane aldık :)
Fiyat: 13,90TL


    The Balmın Put A Lid On It isimli göz farı bazı. Ben uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Bununla ilgili bol övgülü ve içerik incelemeli bir eleştiri yazısı yazmayı düşünüyorum. Ablama öyle çok övdüm ki o da denemek istedi :)
Fiyat: 25,50TL (%40 indirimli)


    Listemizin ilk ve tek ablam tarafından beğenilip bana önerilen ürünü de Max Factor'den Lasting Performance Fondöten :) Max Factor'un %50'lik indiriminde almayıp başka ne gün alacaktım ki?
Fiyat: 27,90TL (%50 indirimle)


    The Balmın Nude paletini bu kez alacağım diyerek gittiğim alışverişte yine "bu palet aşırı ışıltılı yaa kullanamam ben bunuuu" diyerek vazgeçtim. Yerine de %50 indirime giren bu kahve tonu paleti almak istedim. 
Fiyat: 17,25TL


    Golden Rose Velvet Matte serisi rujların mini minnacık boyları çıkmış. Almasam olmazdı ki :) Fotoğraftaki 1TL fiyat değil efendim, çok minik olduğunu gösterme çabası :)
Fiyat: 2,50TL


    Purederm Miracle Body Shaping Treatment'ı bir kez kullanmıştım daha önce. Tabi bir kez kullanılan üründen sonuç zaten alınmaz. Ama benim az da olsa güvenimi kazandı diyebilirim. Çünkü; Deri üstünden uygulanan ürünlerin uzun süre ciltte durması, yeterince lipofilik* olması, uygun viskozite*de olması vs gerekir emilmesi için. Sıkıcı eczacı konuşmasını bir yana bırakırsam ürünün uygulama yöntemi ve içeriğini çok beğendiğim için tekrar almak istedim :)
Fiyat: 5,90TL (Ayrıca 3 al 2 öde indirimi vardı)


    Ablam renksiz kokusuz bir lip balm istediğini söyledi. Yoğun nemlendirici içeriği ve dudak kremlerinin baba markası Nivea'nın Hydro Care'ini tercih ettik.
Fiyat: 7,90TL
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder