29 Haziran 2016 Çarşamba

Garnier BB Krem Göz Roll-on

    En son yaptığım Watsons alışverişinin yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. O alışverişte göz altlarım için concealer kadar kapatıcı olmayan ama doğal duracak bir ürün almak istediğim için Garnier BB Krem Göz Roll-on'unu aldım. Fiyatı 17,90 TL idi.

     
   Uzun bir süre önce Garnierin BB kremini kullanmıştım. Hiçbir kapatıcılık özelliği olmadığı halde renk dengeleme işinde başarısız sayılmazdı. Ben en çok doğal duruşunu sevmiştim. Bu yüzden göz altlarım için bu roll-onun başarılı olabileceğini düşünerek ve ablamın da önerisiyle aldım.
   Açık Ton ve Medium renkleri vardı ben açık olanı tercih ettim. Ama sanki bir ton daha açık olsa daha iyi olurdu. Firmanın daha fazla ton seçeneği sunmasını beklerdim.


   Soldaki resimde şu yazımda bahsettiğim kalıcı ruju elime uyguladım. Silinmediği için sahte cilt lekesi veya göz altı morluğu gibi kullanıyorum o rujları :) Sağ taraftaki resimde 2 kat roll-on uyguladıktan sonraki hali. 2 kat uygulayınca sonuç beklediğimden daha başarılı oldu diyebilirim.
    Ben yağlı cilt tipine sahip biriyim. Bu yüzden mutlaka aydınlatıcıyla veya pudrayla sabitliyorum. Aksi halde ağlamışım gibi ıslak görünmesi bile muhtemel :) Rengi biraz fazla sarı duruyor. Sarışın biri için ideal olabilir ama bende biraz sağlıksız bir görüntü oluşturdu. Bu yüzden aydınlatıcı ile sabitlemeyi tercih ediyorum. 


   Bu fotoğrafı alıp da eve getirdiğim ilk anda çektim. Ben fotoğrafı odaklayıp çekene kadar bilyenin etrafından sızmaya başladı. Daha sonra temizleyip tekrar denedim ama hala sızıyor. Ambalajlamayı ciddi bir basınç altında yaptılar herhalde deniz seviyesinde bile patlayacak gibi ve sürekli sızmaya devam ediyor. Roll-on olması kullanış için iyi olur demiştim ama o kadar çok sızıyor ki elimin ucuyla alıp gözüme uygulamak zorunda kalıyorum. Bu konuda gerçekten sinir oldum.
   Genel değerlendirecek olursam rengini, ambalajını(kalite bakımından) ve ıslaklığını beğenmedim. Ancak kapatıcılığı ve kalıcılığı gayet başarılı. Tekrar alır mıyım? Sanmıyorum..
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder