2 Haziran 2016 Perşembe

Dermokozmetik Alışverişim

Daima kullandığım ve çok memnun olduğum yüz temizleyicimin bitmesine az kaldığını farkettiğimde herzamanki gibi bir eczaneye gidip temizleyicimi alıp gelmeyi düşünüyordum. Ancak bir arkadaşımın Dermoeczanem.com dan yaptığı alışverişte tamamen orjinal ürünler gönderdiklerini gördüm. Hadi bi cesaret ben de bu kez internetten alayım diyerek sitelerine girdim :)
Salı günü verdiğim siparişim Zonguldak Ereğlideki merkezlerinden bugün geldi. Son derece hızlı bir gönderi olduğunu belirtmeliyim :)
2 parça ürün alışverişime 4 tane tester göndermişler. Ve testerların hepsi birbirinden güzel :)

Sıkı sıkı sarmışlar ürünlerimi :)) bebekler gibi bakmışlar siparişime :) Bu konuda da çok takdir ettim. Nitekim kargo şirketlerini ellerinde olan olmayan sebeplerle kargolarımıza birazcık hasar veriyorlar çünkü.
Gelelim neler aldığıma. Avene ürünlerinden henüz yalnızca güneş kremlerini kullanmıştım. Bir markanın cildinize iyi geldiğini düşünürseniz o markanın çoğu ürününü de seversiniz. Çünkü her firma araştırma geliştirme bölümlerinde belli başlı içeriklerini neredeyse her ürününe de koyar. Bu yüzden avene ile tanışmak için böyle bir seriyi almayı istedim. İçerisinde avene in yüzü olmuş meşhur termal suyu (50ml sprey), yine termal suyla zenginleştirilmiş köpük temizleyicisi (50ml), ve Hydrance serisinin Optimal Légère nemlendirici kremi (15ml) mevcut. 

Veee benim bayıla bayıla kullandığım La Roche-Posay in Effeclar serisinin yüz temizleme jeli. Yağlı bir cilt tipim olduğu için bu jel benim için bire bir :)
Tester olarak Nuxe ün Huile De Prodigieuse çok amaçlı kuru yağını, Nuxe ün Creme De Prodigieuse yüz kremini ve yine Nuxe ün Aroma Perfection yüz yıkama jelini göndermişler. Ayrıca Filorga nın Bb-Perfect kreminin 2 numaralı tonunu göndermişler.
Aldıklarımın ve hediye gelen testerların incelemelerini yakında blogumda paylaşacağım. Kaçırmamak için blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle ♡ ♡ ♡ 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder